Mészáros M1 Szerviz Kft. Hírek

Álmai autóját keresi? Akkor jó helyen jár a Volkswagennél. Válasszon azonnal elvihető, új autóink közül vagy állítsa össze a kívánt modellt elképzelései szerint.

  1. Hírek
  2. A jelenlegi Touareg generáció „FINAL EDITION”-nel zárul
Újdonság a Volkswagentől

A jelenlegi Touareg generáció „FINAL EDITION”-nel zárul

­A Touareg belső égésű motoros modell gyártása 2026-ban véget ér. Az alkalom megünneplésére a Volkswagen piacra dobja a „Touareg FINAL EDITION”-t. A modell különleges kiadása 2026 márciusának végéig rendelhető, az ára 32.375.600 Ft-tól kezdődik. A luxuskategóriás SUV 2002 óta lenyűgöző magabiztos karakterével, kiváló kényelmével és csúcstechnológiás funkcióival. A Volkswagen 23 évvel ezelőtt lépett be először a prémium szegmensbe a Touareggel és a Phaeton szedánnal.

kep Open Corner

Az új különleges kiadású modell exkluzív dizájnelemekkel rendelkezik kívül és belül egyaránt. Minden felszereltségi szinten feltűnő „FINAL EDITION” felirat található a hátsó ajtók ablakkeretein lézergravírozva, valamint a sebességváltó bőrébe dombornyomva. A többszínű hangulatvilágítás az Elegance felszereltségi szinttől felfelé alapfelszereltség, a címke megjelenik a megvilágított műszerfal díszítőelemein és a megvilágított küszöbpanel díszlécein is.


Úttörő technológia, több mint 20 éves globális sikertörténettel. Első terepjárójával a Volkswagen 2002-ben új járműszegmensbe lépett, és ezzel egyidejűleg a márkát magasabb szintre emelte. Méreteivel, felszereltségével és technológiáival a Touareg gyorsan megvetette a lábát a luxuskategóriában. Méretéhez képest mindig is időtlenül visszafogott dizájnt sugárzott. Belső tere minden generációban stílusos volt, magas minőségi színvonalat és kényelmet, valamint számos új technikai funkciót biztosítva. Ezek az innovációk a mai napig a Volkswagen portfóliójának jelképévé tették. A Touareg számos funkciója később a kisméretű járművek szegmensében is megjelent – így a luxuskategóriás technológia mindenki számára hozzáférhetővé vált. Miközben Európa, különösen Németország jelentős értékesítési piacot képvisel, a Touareg ma már 39 országban elérhető. Eddig több mint 1,2 millió darabot adtak el – lenyűgöző szám az SUV C-szegmensben.


Touareg I / 2002. Számos innovációjának, mint például az elektromechanikus gördülésstabilizálás vagy a hatszintű CDC légrugózás, köszönhetően a Touareg azonnal az osztályának egyik legelismertebb SUV-jává vált a 2002 őszi piaci bevezetése után. Ezzel a felszereltséggel akár 58 centiméter mély vízen is át lehetett hajtani, vagy akár 45 fokos lejtők is lehetséges volt. A Touareg sorozat csúcsmodellje a Touareg V10 TDI volt, amely a Volkswagen akkori legerősebb dízelmotorjával volt felszerelve. A 230 kW (313 LE) teljesítményű, 5 literes tízhengeres motor maximális nyomatéka 750 newtonméter volt, és 7,8 másodperc alatt gyorsította fel a 2,5 tonnás Touareget 100 km/h-ra. A végsebessége 225 km/h volt. Ennek a csúcsmodellnek köszönhetően a Volkswagen márka ma a világ egyik vezető teljes körű szolgáltatójává vált, sikeresen lefedve az összes fontos szegmenst a kisméretű járművektől a csúcskategóriás SUV-kig. A Touareg I 2002 és 2009 között készült, és több mint 471 000 eladott darabbal korának egyik legsikeresebb luxuskategóriás SUV-ja volt.


Touareg II / 2010. A Touareg második generációja szélességében és hosszában is növekedett, így hangsúlyozva luxuskategóriás kényelmét. A jármű eleje sportos eleganciát sugárzott az új, aerodinamikus lökhárítókkal és az újratervezett hűtőrácsával. A Volkswagen első hibrid járművét a második generáció bevezetésével egyidőben mutatták be a piacon. A Volkswagen Touareg 3.0 V6 TSI Hybrid egy 245 kW (333 LE) teljesítményű, kompresszoros V6 benzinmotorral és egy 34,3 kW-os (46 LE) elektromos motorral működött. A teljes hibrid jármű elektromos motorja fékezés közben energiát nyert vissza, és ezt az akkumulátorba táplálta. A hibrid kombinált rendszerteljesít­ménye 279 kW (380 LE) volt, maximális nyomatéka pedig 580 Nm.


Touareg III / 2018. A Touareg harmadik generációja még dinamikusabb karakterrel rendelkezik a modern vonalaknak, a bőséges karosszériaelemeknek és az új, súlycsökkentő anyagokból készült acél és alumínium karosszériának köszönhetően. A vonzó, élettel teli megjelenést erősíti a tengelytáv 2,904 méterre történő növelése és a jármű magasságának hét milliméteres csökkentése. A teljesen megújult vezetőtér digitális innovációkat, valamint csatlakozási és asszisztensrendszereket tartalmaz, és garantálja a kényelmes és biztonságos vezetést. Ezt biztosítja az optimalizált elektromechanikus aktív stabilizáló rendszer is, amelynek asszisztensrendszere folyamatosan érzékeli a gördülési mozgásokat, akár 400-szor másodpercenként, hogy minden terepen optimális beállítást és biztonságos vezetési élményt nyújtson. 2020 őszétől a Touareg R Hybrid a sorozat jelképe: egy plug-in hibrid SUV, amelynek rendszerteljesítménye 340 kW (462 LE), maximális nyomatéka 700 Nm, és maximális sebessége 250 km/h. A Touareg III-ból már több mint 265 000 darabot adtak el világszerte 2018-as debütálása óta. A mai napig a legmagasabb szintű menetkényelmet és a lehető legjobb gyakorlati használhatóságot kínálja – például vontató járműként, akár 3,5 tonnás maximális vontatási súllyal.


Volkswagen Race Touareg – a sorozatgyőztes. A Touareg a tereprali versenyeken is mércét állított fel. A Volkswagen Motorsport által kifejlesztett és versenyeztetett Race Touareggel a Volkswagen a Dakar-rali egyik meghatározó csapatává vált. Ezt többek között három egymást követő összetett győzelem is bizonyítja: 2009-ben Giniel de Villiers, 2010-ben Carlos Sainz és 2011-ben Nasser Al-Attiyah révén. Ezeknek a motorsport-prototípusoknak a legnagyobb előnyei a robusztus kialakítás, az összkerékhajtás és a kivételes megbízhatóság voltak.


Touareg Stanley – az autonóm járművek Grand Challenge győztese. Az autóipar történetének egyik első intelligens járműve, a Touareg Stanley, 2005-ben megnyerte a rangos DARPA (Defence Advanced Research Projects Agency) Grand Challenge versenyt Kaliforniában, az Egyesült Államokban. Összesen 23 jármű vett részt az autonóm járművek versenyén a nevadai sivatagban – mindössze négy érte el a célvonalat. A Touareg Stanley 212 kilométeres útvonalat teljesített hat óra, 53 perc és 58 másodperc alatt emberi beavatkozás nélkül – és elsőként érte el a célvonalat. A Stanley a Volkswagen és más kutatóközpontok közös projektje volt. Lézeres érzékelőkkel, sztereó látóberendezéssel, kamerákkal, GPS-szel és speciálisan kifejlesztett vezérlőszoftverrel felszerelve a Stanley pontosan navigált a nehéz terepen. A győzelem mérföldkő volt az önvezető járművek fejlesztésében, és a részben automatizált asszisztensrendszerek kezdetét jelentette. A Touareg sorozatgyártású modelljének harmadik generációjában mutatkozott be az adaptív sebességtartó automatika előrelátó sebességtartó automatikával, amely – továbbfejlesztve ma már Travel Assist néven – a ma elérhető egyik legjobb részben automatizált vezetési asszisztensrendszer.


A Touareg, amely egy Boeinget vontatott. 2006-ban a Volkswagen világszerte nagy feltűnést keltett és világrekordot állított fel: egy sorozatgyártáshoz közeli Volkswagen Touareg V10 TDI egy körülbelül 155 tonnás Boeing 747-est vontatott egy repülőtéri kifutópályán. A 750 Nm-es erőteljes nyomatékával és módosított futóművével a Touareg több mint 150 méteren mozgatta az óriásgépet – majd biztonságosan megállította azt. Ehhez a rendkívüli kísérlethez a Touareget több mint négy tonna további súllyal terhelték meg, hogy az erő optimálisan hasznosulni tudjon a talajon. Az óriási terhelés ellenére szabványos motor, sebességváltó és légrugózás került felhasználásra – lenyűgöző bizonyítéka a jármű teljesítményének és robusztusságának.


A Touareg, mint a távolság szakértője. 2011-ben a Volkswagen Touareg V6 TDI ismét látványosan bizonyította strapabíró és megbízható mivoltát: mindössze 11 nap, 17 óra és 22 perc alatt a távolsági szakértő, Rainer Zietlow és csapata teljesítette a legendás Panamericana-t – az argentínai Tűzföldtől egészen Alaszkáig. A 22 750 kilométeres útvonal 17 országon és szinte az összes földi éghajlati övezeten át vezetett – a trópusi hőségtől és homokviharoktól a hóig és jégig. Ezzel az úttal a Touareg négy nappal megdöntötte a korábbi világrekordot, és ismét lenyűgözően bizonyította robusztusságát, hatékonyságát és kényelmét.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.